sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Vuoden lakko(!)

Äiti lukee liikaa lehtiä - nyt hän innostui keksimään minulle ja hänelle (perheen suurimmille kuluttajille) asiat, joita emme osta vuoteen. Äidillä on omat asiat listallansa, mutta nämä kaksi ovat minun listan tärkeimmät:

- kengät. En osta kenkiä vuoteen, sillä minulla on niitä jo liikaa ja ne ovat kaikkia niin hienoja ja hyvässä kunnossa, etten oikeastaan tarvitsekaan uusia. Tämä saattaa tulla vaikeaksi. Pidän kengistä.

- kännykkä. Minun lähipiirini nauraa kännykälleni - se ei ole ihan Nokia 3310, mutta aika lähellä. Ostin sen jouluna 2006 alennusmyynnistä, maksoi kokonaiset 60 €, ja olen sillä pärjännyt siitä lähtien. Olemme perheen kanssa harkinneet uutta puhelinta, mutta koska kännykkäni toimii ongelmitta, sen osto saa tosiaan odottaa vuoden verran.

Listallani on muitakin asioita, mutta ne ovat pieniä turhuuksia, joten tuossa vain tärkeimmät. Ehdin vuoden verran miettiä mitä kenkiä kaipaan ja minkälaisen kännykän haluan :D Hyvää loppuiltaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti