sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Too damn long lashes

Anekdootti näin alkuun: pieni minä, 7-v, joudun luokan tyttöjen kuulustelemaksi. He syyttävät minua meikin käytöstä, tarkemmin ottaen "ripsarin" käytöstä. Olin hämmentynyt - en käyttänyt meikkiä, enkä tiennyt mikä sellainen ripsari on. Mutta tytöt vain jatkavat ja yksi jopa sanoi, että hänen äiti sanoi, että käytän ripsaria - ei kellään voi luonnostaan noin pitkiä ripsiä kuulemma olla.
 
Kyllä vain voi olla.
 
Olen vuosikausia ollut käyttämättä ripsiväriä, koska pitkät ripseni ovat jo sellaisenaan ongelma silmälasieni kanssa. Ripsientaivutin ja ripsiväri voivat kuitenkin toimia yhdessä, kunhan valitsen oikean ripsivärin. Näistä kahdesta olen pitänyt:

 
Volyymiä tuovia ovat molemmat. Jos käytän ripsiä pidentävää ripsaria, alan aika nopeasti näyttämään dragqueeniltä. Enkä tästä vitsaile - jonkin kokeilun jälkeen nauroin peilikuvalleni aika kauan, niin järkyttävä se tulos oli. 

 
Kampaajani kertoi, että ihmiset hyvin usein nykyään ottavat ripsienpidennyksiä. Onko todella näin? Hänen mielestä en kuitenkaan niitä tarvitse, että harvalla on tällaiset ripset jumalan lahjana tullut. Hah.
 

Ripseni luonnontilassa, kuten muukin naama. Onhan sentään sunnuntai vietetty kotosalla :)
Long lashes. Always in the way. I use only a minimum amount of mascara - if I use it at all. 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti